Vacatures

Er zijn op dit moment geen openstaande vacatures.

Werken bij

Ben jij op zoek naar een uitdagende en inspirerende werkomgeving waar ambitie en teamgeest hoog in het vaandel staan? Dan is Nutsschool de Meent op zoek naar jou!

Als leerkracht bij de Meent krijg je de kans om deel uit te maken van een dynamisch team dat gedreven is om onze leerlingen te inspireren en te begeleiden op hun educatieve reis. Samen creëren we een stimulerende omgeving waarin elk individu wordt aangemoedigd om zijn of haar volledige potentieel te benutten.

Op deze pagina vind je een overzicht van de openstaande vacatures en kun je gericht solliciteren op een vacature.
Wil je bij ons werken, maar staat je droombaan er niet bij? Stuur dan je open sollicitatie in via info@bsdemeent.nl en wij nemen contact met je op om de mogelijkheden te bespreken.

Indien we geen openstaande/passende vacature hebben, kan het zijn dat we jouw sollicitatie bewaren en later contact met je opnemen. We bewaren je sollicitatie maximaal één jaar. Mocht je dit niet willen, geef het dan per e-mail even aan.

Stage lopen bij de Meent

Ontdek en ontwikkel je passie voor het onderwijs door stage te lopen bij ons op school!
Ben je op zoek naar een boeiende en leerzame stageplaats waar je de kans krijgt om jezelf te ontplooien? Dan ben je bij ons aan het juiste adres!

Als stagiair bij ons op school bieden we je een unieke kans om ervaring op te doen in het onderwijs. We bieden stageplaatsen aan studenten van verschillende opleidingen.

Wil je meer weten over de mogelijkheden om stage te lopen bij onze school? Neem dan contact met ons op (info@bsdemeent.nl of 040-2233038).

We kijken ernaar uit om jouw talenten te verwelkomen en samen te werken aan een betere toekomst voor het onderwijs!